środa, 1 kwietnia 2009

Świtezianka

Było sobie wyzwanie na Craftowie.... " Z literaturą na Ty" i na pierwszy rzut poszła "Świtezianka" Świetny temat, pomysł pojawił się szybko, ale wiadomo jak z czasem... Sprężałam się bardzo, siedziałam nawet przy świecach, bo brakło raz prądu, nastawiałam się, że się naoglądam cudów zrobionych przez inne craftujące, a tu tylko ja i Cynka
W kwestiach technicznych- szafeczka zrobiona z papier mache malowana akrylami, postać Świtezianki to zapożyczenie z obrazu "Ophelia" Julesa Josepha Le Febrve, tło zrobione z papieru do scrapów, fale wykonane za pomocą pieczątek, drzewo rysowane i wycinane z czarnego papieru.





4 komentarze:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Przecudna ilustracja, interpretacja Świtezianki!!!
w każdym szczególe dopracowana!
w każdym!

Anna Zaprzelska pisze...

Brawooooo! Intensywne kolory, pięknie oddany temat!

Dag-eSz pisze...

Bardzo mi się podoba :)
P.S.dziękuję za odwiedziny :)

Chimene pisze...

Wow!!! What an amazing project!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails