poniedziałek, 9 lutego 2009

Konstanty Ildefons

Po wygranej wyzwania na kartkę świątęczną u Scrapujących Polek, mogłam zaproponować następne. No i jest- wyzwanie 23!

Gałczyński Konstanty Ildefons - Już kocham cię tyle lat


Już kocham cię tyle lat,
na przemian w mroku i w śpiewie,
może to już jest osiem lat,
a może dziewięć - nie wiem.

Splątało się, zmierzchło - gdzie ty, a gdzie ja,
już nie wiem - i myślę w pół drogi,
że tyś jest rewolta i klęska, i mgła,
a ja to twe rzęsy i loki.

Oto moja inerpretacja

Baza, to karton 30x 30 malowany wałkiem, brązową farbą akrylową, dół przeciągnięty białym akrylem, tym razem pędzlem, potem stemple "Prima "Dreams", które przybrudziłam "aged mahogany" Tima Holtza. i tu pojawił się problem z dobrym zdjęciem:( W założeniu wyzwania było, że nie używamy koloru czerwonego- ja wykorzystałam bordo, czy jak kto woli buraczek, a na zdjęciach wychodził czerwony, trochę mnie to kosztowało, ale chyba się udało... Na zdjęcie wrzuciłam w Corelu tekst wiersza, tytuł odbity stemplami, napis powtórzony, dodatkowo poprawiony białym akrylem.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails