wtorek, 25 maja 2010

kreatywnie od 16 do 25

Na pewno nie po kolei, bo już się pogubiłam, ale tak to jest jak za dużo na głowie. W każdym bądź razie kreatywnie i w pracy, i w domu... W pracy zakończenie dużego projektu, a w domu były trzecie urodziny Synka... Powyżej gołąb origami, bo u mnie ptasio ostatnio, zdjęcie kupione przez moją siostrę na targu staroci, data 1926 r., pani siedząca obok gołębia to mój sobowtór:)

Karteczka i opakowanie prezentu dla mojej Przyjaciółki

Biszkopt do tortu,w wirze zajęć zapomniałam o całym torcie:( a biszkopt rzucany o podłogę!!! z przepisu Dorotus.

Ptaszek już w ramce, ciągle nie podjęłam decyzji o kolorze...

Okładka altred booka z jaskółkami gesso,zdjęcie nie oddaje wypukłości, dorzucę inne z profilu:)

Kartka dla Teściowej


1 komentarz:

Martyna pisze...

Strasznie mi się wszystko podoba, ale ta okładka z jaskółkami wymiata!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails